همبازی

همبازی

پایگاه بازی و آموزش برای تمام سنین
همبازی

همبازی

پایگاه بازی و آموزش برای تمام سنین

درباره همبازی (کلام نخست)

به نام خدا

گاهی دلت می خواهد بدوی و بازی کنی و از روزگارت لذت ببری ،
گاهی هم دلت می خوا هد با دوستانت پشت میزی بنشینی و خاطرات قدیمی شادت را مرور کنی ،
گاهی می روی به پارکی ، کوهی چه می دانم جایی خوش آب و هوا با خانواده و دوستان تا دل تنهاییت تازه شود،
هر چه که هست دوست داری با دیگران باشی و این یعنی ما آدمها اجتماعی هستیم . ما دنبال کسی هستیم که نه همیشه – اما گاهی وقتمان را با او قسمت کنیم . حالا چه بهتر در یک بازی دوستانه همبازی ما شود . 

دمی با غم به سر بردن جهان یکسر نمی ارزد

... بچه که بودیم سبدی پر اسباب باری های رنگارنگ داشتیم . چند تا ماشین ، عروسک ، توپ ، انواع کارت ها و ... دور هم می نشستیم و آنها می شدند همه دنیای ما . راحت پی خیال خود می دویدیم . برای ما چوب و سنگ و جعبه حقیقت داشتند ، حضور داشتند ، جان داشتند . ما شاد بودیم و ترانه گو .
امروز از دیروز بزرگتریم و از فردا کوچکتر . تن ما در گذار زمانه اندکی طراوت خود را از دست داده ، هرچند که جوان باشیم اما کودک نیستیم .
آن روی سکه ، در درون ما احساسات و امیالی نهفته که پیر شدنی نیستند و کودک مانده اندودوست دارند ارضا شوند . بنابراین هر کسی دردرون خود کودکی دارد و باید خواسته های او را دریابد وتا حد عرفی و قانونی پاسخش بدهد . یکی از این نیازها شادی است و یکی از راههای به آن رسیدن ، بازی .
روزگاری با خود می اندیشیدم چطور سایتی تاسیس کنم که بتواند اهمیت بازی و نقش آن را در زندگی افراد نشان دهد و صد البته در کنار این موضوع لحظه هایی دلپذیر برای مخاطب بسازد . این شد که بعد مطالعه و مشورت با دوستان و صاحبنظران تصمیم گرفتم سایتی راه اندازی کنم که پاسخگوی این نیازها باشد . ترکیب سایت باید به گونه ای می شد که اهل علم و فن – هر دو – و همچنان گروههای سنی مختلف مردم از آن بهره مند شوند .
سایتی که پیش روی شماست هم منوهای بازی دارد و هم مطالب خواندنی. البته دوستانی که در طراحی ، تولید و فروش وسایل و اسباب بازی سهمی دارند نیز می توانند در آن کارهای خود را عرضه و تبلیغ کنند .
امید است مورد توجه شما قرار گیرد و شادی بخش لحظه هاتان باشد .
لطفا مقالات ، دیدگاهها ، تصاویر و بازی های رایانه ای ( کم حجم ) خود را ارسال کنید تا پس از تایید کارشناسان به اسم خودتان بر روی سایت قرار گیرد .
با آرزوی سلامتی و موفقیت شما
 مدیریت سایت همبازی