همبازی

همبازی

پایگاه بازی و آموزش برای تمام سنین
همبازی

همبازی

پایگاه بازی و آموزش برای تمام سنین

"جنون سیاه: تله" وارد بازار گیم 93 می‌شود

بازی "جنون سیاه: تله" از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که 70 درصد از مرحله تولید آن سپری شده، سال 93 وارد بازار گیم می‌شود. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی در قالب سبک سوم شخص تیرانداز و گونه (ژانر) اکشن وحشت تولید شده است.
براساس این گزارش، ژانر علمی تخیلی و وحشت از گونه های متفاوت و جذاب در دنیای بازیسازی بوده و به علت نیاز به قدرت هنری و فنی بالا، توسعه آنها چندان ساده نیست اما با این وجود اکنون بازیهای بسیار زیبایی از این نوع درکشور در حال تولید است.
بازی رایانه ای"جنون سیاه: تله" با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در شرکت فن آوران توسن گام در حال تولید بوده و اواسط سال آینده در شبکه توزیع قرار می گیرد.
بازی یاد شده دارای داستانی کاملا ایرانی بوده که برگرفته از اسطوره کهن ضحاک در شاهنامه فردوسی است. در واقع "جنون سیاه: تله"روایتی نو از مفاهیم نهفته در آن اسطوره کهن که در فضایی علمی-تخیلی در آینده رخ می دهد، است.
عنصر داستان در این بازی بسیار بیشتر از معمول بازی های ساخته شده مورد توجه بوده و این روند در گستردگی بازی نامه مشخص است . داستان "جنون سیاه: تله" که در آینده ای نامعلوم رخ می دهد، حکایت پلیس جوانی است که در یکی از روزهای عادی کاری اش، ناگهان با پدیده ای عجیب و موجوداتی ناشناخته روبه رو می شود که حاصل نبوغ دانشمندی شیطان صفت هستند. این داستان از یک سو چشم به آینده ای تاریک برای جهان و از سوی دیگر نگاهی به اسطوره های کهن و باستانی دارد.
"جنون سیاه: تله"با دارا بودن حدود 10 ساعت گیم پلی، تجربه ای جدید از بازی های ایرانی را در مقابل مخاطبانش قرار داده و بازیکنان در این گیم ایرانی با محیط هایی متنوع و خیره کننده روبه رو می شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد